Prosedür 🎯💀 User Kill Combo Sistemi 🔥⚔️

Warlord

Administrator
ACS Firma
Katılım
9 Temmuz 2025
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
🎮 Oyuncu öldürdükçe artan COMBO!
🏆 Seriyi bozma, ödülü kap!
💡 Her 3, 5, 10 kill'de özel efekt ve duyuru!




🔥👥


🥇 3 KILL → Mini duyuru
🥈 5 KILL → Sesli bildirim
🥇 10 KILL → Haritada efekt + isim yayını
💬 "Zenithko 10 kişiyi öldürdü! Durdurulamaz!" gibi uyarılar!




C++:

User.Cpp Eklenecek

void CUser::UpdateUserKillCombo()

{

KillCombo++;



if (KillCombo >= 2)

{

Packet result(WIZ_CHAT, uint8(MONUMENT_NOTICE));

result << uint8(1) << GetNation() << string_format("%dx Combo Kill!", KillCombo);

Send(&result);

g_pMain->SendColoredNoticeZone(string_format("%s has %dx Combo Kill!", GetName().c_str(),KillCombo), 255, 253, 1, GetZoneID());

}



}

########################3

User.h Eklenecek

void UpdateUserKillCombo();

######################################

UserHPMPHandler.cpp veya (UserHealtMagicSpSystem.cpp)

2'side yoksa CUser::OnDeath Aratıp İçine Eklenecek

CUser* pUser = TO_USER(pKiller);



if (pUser == nullptr)

{

printf("[Warning] : OnDeath pUser Null Ptr\n");

return;

}

// Combo System

if (isInPKZone() || isInWarZone())

{

pUser->UpdateUserKillCombo();

KillCombo = 0;

}
 
Geri
Üst